5.1.2013
Scream and shout
Moikka kaikki! Eli aloitan nyt kirjoittamaan blogia kunnolla ja haluaisikin siksi paljon lukijoita. Olen 15-vuotias tyttö Itä-Suomesta, joka pelaa salibandyä C-tyttö sarjassa ja haluaisi aloittaa bloggailun. Blogini olisi normaali lifestyle blogi eli kertoisin mun päivän tapahtumista, sitten voisin tehdä myös videopostauksia jos haluatte ja tekisin myös vaikka huone-, kaveri-, perhepostauksiakin ;) eli toiveita saa laittaa ja pitääkin! Kirjoittelisin melkein joka päivä eli tekstiä ja kuvia olisi luvassa. Linkittäkää myös teidän blogeja niin voin käydä kurkkaamassa ja liittyä myös lukijaksi;) Kiitos jo etukäteen niille, jotka alkaa lukemaan :) illalla teen vielä uuden postauksen jossa laittelen kuvia :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Mulla on sulle haaste mu blogissa!:))
VastaaPoistaliityin lukiaks :) Tosi kiva blogi!! Käy kurkkaa munki blogi ja liity lukiaks :)
VastaaPoistaooonas-life.blogspot.fi