8.1.2013

haaste!

Sain haasteen Elinalta ja nyt vastailen niihin kysymyksiin(: Elinan blogi: Kysymykset 1. Mitä lupasit uutenavuotena? Lupasin parantaa koulussa ja saada päättötodistukseen yli kasin keskiarvon. 2. Mitä sait joululahjaksi? Rahaa,suklaata, vaatteita, lahjakortteja jamuuta mukavaa(: 3. Miten pitkään olet pitänyt blogia? No nyt vasta aloitin taas uudestaan, mutta olen pitänyt blogia useampaan kertaan ja lopettanut. 4. Mitä mieltä olet One Directionista? Enä oikein mitään mieltä. En fanita heitä enkä inhoakaan. 5. Onko sinulla parasta ystävää? Kyllä on(: 6. Omistatko paljon meikkejä? No en tiedä mikä määritelään paljoksi, varmana ihan normaalisti 7. Lempielokuvasi? 8. Mitä 3 asiaa ilman et voisi elää? Tää on paha, mutta öö varmaa iPad, pankkikortti ja no suoristusrauta? 9. Minkä puhelimen omistat? Tollanen aika paska nokian kosketusnäyttö 10. Kotona vai Kyläll? äöäöäöä... molemmat! 11. Haluaisitko asua jossain muualla? Missä? No haluaisin! Mieluiten pääkaupunkiseudulla. Nonii en nyt kerkee haastaa ketään, mutta voin tulla pävittelemään illala lisää(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti