11.10.2012

Syksy!

Moikka! Aloitin sit taas postailemaan pitkän tauon jälkeen(: Toivottvasti moni lukis tätä, koks aen kuitenkaa ihan turhaan tätä jaksais kirjotella.Eli oikso toivomuksia minkälaisia postauksia tekisin? Huone, meikki, päivä kuvina? Eli oon nyt vikaa vuotta peruskoulussa ja kyl sen huomaa. Opet on liian vaativia ja numeroita pitäs yrittää nostaa. No oon aika tyytyväinen mun suoristuksiin nyt syksyllä: Matikka ja Kemia 8, Äikkä 9+, englanti 8- ja 7+. Huomenna ois ruotsin koe ja oon kyl yrittäny vähän sitä lueskella tossa. Jos siitä yrittäs sen 9 saada. Huomenna sit ois salibandy treenit ku sunnuntaina ois sit kotipelit. Oon aika paniikissa, koska ei olla oikein meijän joukkueella menestytty ku tää on vasta eka vuos sarjassa meijän joukkueella. Oon nyt iskän koneella niin laittelen jotain kuvia mitä satun löytämään.