someone like you
8.1.2013
haaste!
Sain haasteen Elinalta ja nyt vastailen niihin kysymyksiin(:
Elinan blogi:
Kysymykset
1. Mitä lupasit uutenavuotena?
Lupasin parantaa koulussa ja saada päättötodistukseen yli kasin keskiarvon.
2. Mitä sait joululahjaksi?
Rahaa,suklaata, vaatteita, lahjakortteja jamuuta mukavaa(:
3. Miten pitkään olet pitänyt blogia?
No nyt vasta aloitin taas uudestaan, mutta olen pitänyt blogia useampaan kertaan ja lopettanut.
4. Mitä mieltä olet One Directionista?
Enä oikein mitään mieltä. En fanita heitä enkä inhoakaan.
5. Onko sinulla parasta ystävää?
Kyllä on(:
6. Omistatko paljon meikkejä?
No en tiedä mikä määritelään paljoksi, varmana ihan normaalisti
7. Lempielokuvasi?
8. Mitä 3 asiaa ilman et voisi elää?
Tää on paha, mutta öö varmaa iPad, pankkikortti ja no suoristusrauta?
9. Minkä puhelimen omistat?
Tollanen aika paska nokian kosketusnäyttö
10. Kotona vai Kyläll?
äöäöäöä... molemmat!
11. Haluaisitko asua jossain muualla? Missä?
No haluaisin! Mieluiten pääkaupunkiseudulla.
Nonii en nyt kerkee haastaa ketään, mutta voin tulla pävittelemään illala lisää(:
6.1.2013
21.06
Moikka! Teitä lukijoita oli tullu lisää ja kiitos siitä(: Tänään mä oon vaan tehny läksyjä, kattonu telkkaria ja ollu kotona... Oisko teillä jotain toivepostauksia mitä voisin tehdä? Huomenna mulla alkaa koulu kasilta ja päättyy kolmelta ja sit illalla onki säbätreenit. Mulla ei oo kauheesti nyt loppuun mitään kuvia, mutta yritän silti ettii(:
5.1.2013
Scream and shout
Moikka kaikki! Eli aloitan nyt kirjoittamaan blogia kunnolla ja haluaisikin siksi paljon lukijoita. Olen 15-vuotias tyttö Itä-Suomesta, joka pelaa salibandyä C-tyttö sarjassa ja haluaisi aloittaa bloggailun. Blogini olisi normaali lifestyle blogi eli kertoisin mun päivän tapahtumista, sitten voisin tehdä myös videopostauksia jos haluatte ja tekisin myös vaikka huone-, kaveri-, perhepostauksiakin ;) eli toiveita saa laittaa ja pitääkin! Kirjoittelisin melkein joka päivä eli tekstiä ja kuvia olisi luvassa. Linkittäkää myös teidän blogeja niin voin käydä kurkkaamassa ja liittyä myös lukijaksi;) Kiitos jo etukäteen niille, jotka alkaa lukemaan :) illalla teen vielä uuden postauksen jossa laittelen kuvia :)
11.10.2012
Syksy!
Moikka! Aloitin sit taas postailemaan pitkän tauon jälkeen(: Toivottvasti moni lukis tätä, koks aen kuitenkaa ihan turhaan tätä jaksais kirjotella.Eli oikso toivomuksia minkälaisia postauksia tekisin? Huone, meikki, päivä kuvina?
Eli oon nyt vikaa vuotta peruskoulussa ja kyl sen huomaa. Opet on liian vaativia ja numeroita pitäs yrittää nostaa. No oon aika tyytyväinen mun suoristuksiin nyt syksyllä:
Matikka ja Kemia 8, Äikkä 9+, englanti 8- ja 7+.
Huomenna ois ruotsin koe ja oon kyl yrittäny vähän sitä lueskella tossa. Jos siitä yrittäs sen 9 saada.
Huomenna sit ois salibandy treenit ku sunnuntaina ois sit kotipelit. Oon aika paniikissa, koska ei olla oikein meijän joukkueella menestytty ku tää on vasta eka vuos sarjassa meijän joukkueella.
Oon nyt iskän koneella niin laittelen jotain kuvia mitä satun löytämään.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)